עומר גבאיעומר גבאי
משתתף

בתור אחד שמכיר את הסיפור מבפנים, חייב לציין שחן מקסימה והיה נעים ממש לעבוד איתה,

מבחינה מקצועית, כשהתחלנו לעבוד עם חן, לא היה לה את הדברים הבסיסים,
היא ידעה מראש שהיא צריכה להוציא כסף על שיווק, ידעה כמה זה חשוב ובאמת היה לה את ההבנה הזאת,

מה שלא היה לחן זה את הדברים הבסיסים, חן מוכרת ליווי קורס של ליווי תקשורתי של הורים עם הילדים,
כשאני אומר את הדברים הבסיסים אי מתכוונן לזה שתוך כדי הקמפיינים החלפנו אתר!

האתר החדש שנבנה היה פשוט אתר תדמית, נקודה!
לא היה דף נחיתה/מכירה מותאם אישית לשירות שהיא רצתה לקדם,
לא היה קופי שגורם לגולש להגיד לעצמו "היא מבינה אותי" הדף נחיתה היה די סטנדרטי
מי שבנתה את האתר עשתה עבודה בסדר גמור אבל היא פשוט רק בונה אתרים לא מבינה בשיווק
בשדות של הטופס באתר אפילו לא היה שדה של טלפון, לא היה הסבר מעמיק על השירות
לא היה מספיק זמן כדי לעשות ניתוח של נתונים והתנהגות של המשתמשים באתר
כי הוא היה פשוט חדש, ולהעביר את כל הפעילות לאתר אחר זה לא משהו שקורה בחצי שעה
לא היה מקום שאליו מגיעים הלידים שיש לנו איך לעקוב אחרי הפעילות של הדברים

היא הייתה אמורה להבין את זה מראש, ולפעם הבאה אנחנו יודעים להציג את זה ללקוח
בדיוק כמו שזה, אין לנו את הדברים הבסיסיים ולכן יש המון מקומות של כשל בתהליך.

  • התגובה הזו עודכנה לפני לפני חודש 1, 3 שבועות ע"י עומר גבאיעומר גבאי.
0 לייקים
עגלת קניות
0