מעניין.
נושא שחוזר על עצמו המון עם לקוחות בוריאציות שונות, בעיקר כאשר כפי שציינו מעלה, כנראה אין הבנה עמוקה בתהליכי דיגיטל (העברת האתר זה תהליך שיכול לקחת גם חודשים באתרים עם טראפיק גבוהה וחייבים להערך לזה בכל כך הרבה רמות). אבל גם אם האדם שמולך מבין מאוד דיגיטל, לטעמי, אחד הדברים החשובים ביותר בתהליכי העבודה שלנו, זה שיקוף פעילות ותיאום ציפיות. ברור שלא צריך לספר לפרטי פרטים את כל הסודות שלנו, אבל כן דוח תקופתי, בנקודות.
במהלך הסיפור הזכרת שהלקוחה, או לפחות את, ידעתן שמדובר בניסוי. אני מהאסכולה שמאמינים שלא הכל אפשר או צריך למכור באינטרנט, אבל – כבר עשינו טסט? צריך לעוף על זה, להשקיע אנרגיה מחשבה ויצירתיות! אבל לא פחות חשוב – צריך להגדיר סכום לסיכון עבור תקופת זמן מוגדרת, או אפילו איזה שהוא יעד burn rate, כי נגיד הרואס נמוך מידי לאורך זמן, או כי בתהליך מצאנו אפיק נכון יותר לשיווק.
לדעתי, שהדברים מוגדרים וברורים, אין הפתעות. גם אם התוצאות מאכזבות.
אבל היי, זה עסקים, בלי סיכון אין רווח אבל בסוף זה חייב להיות ברור ללקוחה, היא בעלת העסק, היא צריכה להבין את הסיכון (זמן וכסף) ולהחליט אם זה מהלך בעל פוטנציאל עסקי ששווה את זה או לא. אנחנו פה להיות הזרוע הממליצה והמבצעת ולעשות הכי טוב שלנו 💪🏻 (רק לדעתי כמובן, יש אנשים שגישות שונות לחלוטין עובדות להן מצויין 😅)