רועי ריבק
פורסם בתאריך 07/03/2024 בשעה 14:29
מנהל בפורום
בגוגל לעומת פייסבוק אני שם לב שיש משמעות (ממש גדולה) בכל מה שקשור לבחירה של סוג הבידינג.
בד״כ במיוחד היום (והרבה יותר מבעבר) אני סומך על המערכות כי יש להם דאטה וניתוח שיורד לנתונים הרבה יותר עמוקים מאיתנו אבל כמובן הכל בבקרה.
בהתחלה אני נוטה להשתמש במקסימום קליקים
לאחר מכן שיש כמות גדולה של דאטה למקסימום המרות
ולאחר מכן ממשיך במקרים מסויימים ל-ROAS
בגדול אני מאוד אוהב להשתמש בגוגל כTOF ולהשתמש בכלי שמביא לקוחות חדשים.
מנטרה שיוצא לי להגיד לא מעט פעמים:
עסק צומח מלקוחות חדשים וROAS יכול להטעות ולגרום לנו להתמכר ל״החזרי השקעה״ גבוהים שנראים טוב אבל בפועל זה יכול להיות משם המותג ולגרום לנו לדרוך במקום.
0 לייקים