אני רוצה רגע לתת קונטרה לכמה מהדעות שעלו כאן.

מקסימום קליקים זו אסטרטגיית בידינג שלא עומדת בקנה אחד עם האינטרסים של רוב המפרסמים והיא יותר מגבילה מאשר מועילה לדעתי, גם ביום הראשון שבו עולים לאוויר.

אחרי שיש כמות מסויימת של המרות (נעזוב בצד רגע כמה בדיוק כי זה לא הדבר היחיד שחשוב להסתכל עליו) מומלץ להעביר למיקסום המרות, אבל יש כמה דרכים לעשות את זה.

הדרך הראשונה וההכי פשוטה היא פשוט להעביר את הקמפיין וסלמאת. זה טוב כי אם זה עבד אז הפצצת בווליום ומלא מכירות, כולם שמחים והלקוח הכין לך עוגה.
הדרך היותר קונסקבטיבית היא לעשות ניסוי 50/50 לפי קוקי ועל פיו לקבל החלטה אחרי פרק זמן ותקציב שיאפשר להגיע לרמה מסויימת של מובהקות (ככל שהפער בין קבוצת הטסט לקבוצת הביקורת גדול יותר, ככה המובהקות חזקה יותר).
ככה או ככה לשכפל קמפיינים זה רק במצבים מאוד מאוד ספציפיים שהם דיי נדירים אז לא הייתי נכנס לזה עכשיו.

0 לייקים
עגלת קניות
תמונת פרופיל - <br data-lazy-src=
0